Montag, 20. Juli 2020

Dy poezi për fëmijë nga Berzat Sadiki


ANIJA E FËMIJËRISË

Më shkrepi një shkëndijë,
larg më çoi - në fëmijëri;
një krande e thatë ç'mu kujtua -
anija e parë ishte për mua.

E hidhja mbi ujë, në jaz,
pastaj i vihesha pas.

Bënim rrugëtim të gjatë,
me anijen - krande të thatë;
rrëzohesha, gërvishtja fytyrë -
vetëm ajo të lëvizte e lirë!

Anijen - krande kur e kujtoj,
me çmim të lartë e vlerësoj;
me asnjë jaht se kisha ndërruar -
si në fëmijëri, ta kisha në duar!



FLOKË XHUFKA-XHUFKA

Fëmijët janë pilivesa
me flatra pa ngjyra;
i rrit dielli, i rrit vesa -
kanë shumë dëshira.

Kanë shpirt fluturash,
flokë xhufka-xhufka;
janë reçel frutash,
me çamçakëza - pufka.

Për NATO gjë nuk dinë,
as për Hagë dhe gjykata;
lozin nëpër parqe,
me akullore e çokollata.

1 Kommentar:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha me ish-të dashurin tim, isha aq i traumatizuar pa trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të fuqishëm, doktor Ediomo. , pasi i tregova për situatën time ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë të dashurin tim të kthehej tek unë. Në fakt, pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë në më pak se 48 orë. Ish i dashuri im është kthyer duke u lutur dhe duke më premtuar se nuk do të më lërë më. 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam dhe jemi të lumtur bashkë. Nëse keni edhe ju të njëjtën situatë ose situata të tjera sfiduese. Kontaktoni Dr Ediome. Ai është shumë i fuqishëm në marrëdhëniet e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    * Fito çështjen gjyqësore
    * magji për t'i bërë debitorët të paguajnë menjëherë
    *thyen obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    * infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magjitë e fatit
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që ma ktheve përsëri ish të dashurin tim email-in tuaj: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp: +2349132180420

    AntwortenLöschen