Sonntag, 17. November 2019

Bajram Sefaj: NË PREHRIN E GJYSHIT

Bajram Sefaj
me disa fjalë, një thurje e lehtë
në prehër të gjyshit, Gjini i vocërr
shkrirë në një gjumin e sheqertë
pa asnjë brengë, sa një gogël
pa merak e asnjë dert
nis rrëfimin për Gjyshin e dashur,
pa e ditë shumë
nga shpie ajo rrugë
ai mirë e di se
thurte vargje
për shoqërim me Gjyshin 
mjekërbardhë e fisnik   
ç’ishte ëndërr, ç’ishte zhgjëndërr 
punë e madhe, s’ka rëndësi
do të sjell një qartësi
për të reja e, diçka më tepër, 
zotohem se do të shkruaj
një herë tjetër !

(dikur, diku në mërgim)

1 Kommentar:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen