Dienstag, 6. Dezember 2016

Vjersha për fëmijë nga Demush Mehmeti

Demush MEHMETI

RINA E RINESI 

Rina e Rinesi
Ju më të ëmblit e mi,
Buzëqeshja fytyrës sime
Ngrohtësi zemre 
Pjellë nga trungu im
Mrekulli.

PËRSHËNDETJE RINA

Përshëndetje Rina 
Ty të kam dritë në shpirt
Kudo të më jesh
Të uroj për lumturi.

Po te pyt ty gjyshi
Zemër a je mirë
Ke mashumë buzëqeshje
Apo mrrola në fytyrë.

Rina tregoj gjyshit
Që të ka breg e dashuri 
Ëndrrat tu kan ndreq
Apo tu kan prish.

Gjyshi nuk te pytë
Ti kënd e don mëshumë
Uroj të jesh e lumtur
Ashtu si dua unë.

Ti princesha e gjyshit
Mbretresha e ëndrrav të mia
Si qielli kthjellët më je


MOS HARRO

Rina
Mos më harro
Më thirr.

Fol
Si e ke zakon
Pyet
Gjysh a je mirë
Çka po bënë
Çka po vyen?!

Pyt 
ku është nëna
Fol Rina
Ashtu si di ti.

Thuaj
Gjysh të dua shumë
Buzëqesh.

Lumturin ta dua
Ëmbëlsirë 
Më gëzon
Fort më lumturonë.


DO MË KUJTOSH

Përshëndetje e vogla gjyshit
E ëmbla Rina
Ecë qetë but me kujdes
Shkel but
Me shumë dhimbshur.

Kujdes...
Këto gjethe të rëna në tokë
Të freskëta kështu si ti 
Ishin një ditë.

Koha i fali i rriti e i thau
Dhe i këputi një ditë
Rina kjo mosha jote do ikë
Do vjenë pleqëria te ti
Atëherë 
Unë më nuk do jamë. 

Dua dhe besoj
Ti do më kujtosh me krenari

I VOGLI RINES

Flej i qet 
Flej
Ti i ëmbli gjyshit
I vogli Rines.

Flej
Lumi ti për vete
I lumi ti
Ende i vogële je 
E boll s'kupton.

Me ligësit e të rriturve
As të zezat e ditës
Që për çdo ditë 
Çdo të lumen ditë 
Vin e na shqetsojnëI 


I VOGËL JAM

I vogël jamë
Sherr nuk kam
Karrocën time e kamë 
Ngasës i saj jam.

Për vete e kam
Sa mirë e qoj
Në për dhom vrapoj
Lodhem e pushoj.

Sikur lodhet ajo
Unë kthehem e baj
I vogel jam
Sherrin nuk kam .

Kur të rritem si ju
Do të ndryshoj
Ndoshta
As kënd s'do e duroj.
E diel.


ME VIZITOI RINA

Një zë të ëmbël ndegjova
Ai zë engjulli në veshin tim ra
Tek puna me vizitoi Rina
Mbesa ime e dashur.

Gjysh o gjysh dëgjova zërin e saj
Shpejtë e ngrita kokën 
Fytyrën e buzqeshur ja pash
Nga ajo frymë dashurie .

Unë në tok desh rash
Më vrap erdhi e mëpërqafoj 
Mi kthjelloj dy syt 
Thellë në shpirtit më ka kënaq.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen