Donnerstag, 22. Februar 2018

Ymrije Beqiri vjersha për fëmijë

Ymrije Beqiri
Për ty baba 

Kur isha e vogël ti në prehër më mbaje,
T’u hidhja në përqafim e sytë nga unë si ndaje. 
Në vend të vajzës ti më quaje djalë,
Babë, të ëmbla ishin ku mi thoje ato fjalë!

E unë si e vogël të përqafoja pa mbarim,
E s’heshtja aspak përmallohesha me atë gëzim. 
Sa e lumtur jam baba kur ta dëgjoj atë zë
Një ditë që s’të shohë vendi askund s’më nxë. 

Unë ty babai im çdo herë të mbaj në zemër,
Sa e lumtur ndihem kur më thërret në emër.
Askund në botë emër më të bukur nuk ka,
Sesa kur të thërras ty në emër – BABA.


Qyteti im

Në atë lagje, në atë qytet,
Këtu jetoj unë me gëzim,
Edhe jeta këtu është më ndryshe,
Në Vushtrri, në qytetin tim!


Kopshti i fëmijëve

Aromë lulesh të bukura,
Vije n ‘kopsht për mrekulli,
Si xixëllonja vere lozin,
Si engjëj ata fëmijë.

Sa mbledhin lule,
E ca lozin me lodra,
Zemra t ‘gëzohet kur t’i sheh,
Të gjithë si vëllezër dhe motra.

Të buzëqeshur e të gëzuar,
Ecin pa përtesë,
Me prindër për dore të lumtur
Në kopsht vijnë në çdo mëngjes.


Xixëllonja

Xixëllonjat fiken
Porsa të lind djelli
Edhe gjatë dite janë t'bukura
Në tokë kur bijnë nga qielli

Fshihen nën pemë
Në tokë, gjethe e barë
Gëzohen prapë kur vije nata
Bëjnë shkëlqim prapë ato dritëbardhë

Enzo 

Nuk e di nga te ja filloj 
Të shkruaj per ty nipi im 
Ku qdo fjal qe do ta dedikoj 
Rrjedh prej shpirtit tim.

Te dua me ter qenjen time 
Te dua me ter ndjenjat e mia 
E ter zemra ime 
Thot Enzo ty te falet ter dashuria.

Dashuria e trupit tim 
Qdo qast ne qdo koh 
Ti je engjulli im
Nip i dashur mos harro.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen